Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


SANKCIJŲ KAINA
Atatranka: ar dėl sankcijų sukeltų atleidimų bangelių Lietuvoje reikia nerimauti?
IQ
BNS nuotr.
Dundesio bus mažiau.

Rusijai ir Baltarusijai įvestos sankcijos bumerangu grįžo ir Lietuvos bendrovėms – nuo vežėjų iki įmonių Klaipėdos jūrų uoste.

Asociacijos „Linava“ duomenimis, vien kovo mėnesį uždarytos 27 transporto įmonės, tiesa, mažos ar vidutinės. Kai kurių ekspedijavimo ir tarpininkavimo su Rytų šalimis paslaugas teikiančių įmonių apyvarta krito iki 80 proc., jos planuoja atleisti apie 50 proc. darbuotojų.

Ketvirtadaliu sumažėjus bendrovės krovai, „Klasco“ atleis pusšimtį darbuotojų, „Lietuvos geležinkelių“ grupė (LTG) pranešė apie 2 tūkst. darbuotojų atleidimą (pusė jų – Vilniuje), Kėdainiuose veikianti fosforo trąšų gamykla „Lifosa“ buvo priversta stabdyti veiklą dėl sankcijų netiesioginiam jos akcininkui Andrejui Melničenkai, į prastovas ar atostogų išeis apie 90 proc. bendrovės darbuotojų.

„Lifosą“ bando gelbėti valstybė – po priimtų įstatymo pataisų bendrovei surado laikiną administratorių, kad galėtų toliau vykdyti veiklą. Tiesa, dar neaišku, ar pavyks atkurti žaliavų tiekimą. LTG profsąjunga gegužės viduryje taip pat pateikė šviesesnių naujienų – didžiąją dalį ar net visus atleistus darbuotojus galėtų persamdyti LTG subrangovai. Birželį taip pat planuojamos darbo mugės, kuriose darbo netekę geležinkelininkai galėtų susitikti su potencialiais naujaisiais darbdaviais.

2022 06 16 06:45
Spausdinti