Kurie pranešimai domina žiniasklaidą, o kurie – socialinių tinklų vartotojus? Atlikti šią analizę IQ žurnalui padėjo žiniasklaidos stebėsenos, analizės ir komunikacijos konsultavimo paslaugų bendrovė „Mediaskopas“.
Politika yra idėjų sklaida, interesų gynimas, kova dėl žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio. Tai – lyg nesibaigiantis maratonas, kuriame atsiskleidžia politiko talentas, profesionalumas, charizma. Nemažai lemia kitos aplinkybės – kartais ant dėmesio bangos iškelia reikšmingi įvykiai, kurių netrūksta šioje kadencijoje, kartais skandalai, kurių nėra daug.
Negalima pamiršti ir socialinių tinklų, kurie tapo nuožmiais tradicinės žiniasklaidos konkurentais, įtakos. Politikams šie patinka – čia jie patys, o ne citatas atrenkantys žurnalistai, formuoja turinį, feisbukas pritraukia rėmėjų, o jei atsiranda itin įkyrių kritikų ar nepatogius klausimus keliančių veikėjų, juos galima tiesiog užblokuoti. Kai kurie šios Vyriausybės ministrai taip ir daro.
Šioje analizėje ministrų kabineto narių dvejų metų komunikacija vertinama pagal du rodiklius – politiko paminėjimus tradicinėje žiniasklaidoje (spauda, radijas, televizija, interneto portalai) ir socialinių tinklų vartotojų dėmesį, vertinamą pagal publikacijų dalijimąsi socialiniuose tinkluose.