Manyti, kad šiuolaikinis jaunimas nenusiteikęs sunkiai dirbti ‒ klaidinga, mano Danas Moore’as, amerikiečių bendrovės „Southwestern Advantage“ prezidentas. Per ilgametę karjerą paskaitas apie 70 tūkst. klausytojų skaitęs verslininkas IQ apžvalgininkui Gyčiui Kapsevičiui atskleidė, kaip atpažinti ir reaguoti į jauno darbuotojo karjeros lūkesčius.
– Jūsų įmonės pagrindinė veikla paremta studentų iš įvairių šalių įdarbinimu. Vaikščiodami nuo durų prie durų jie turi pardavinėti motyvacinę literatūrą. Ar interneto amžiuje tokia veikla dar turi prasmės?
– Nemanau, kad ši veikla nyksta. Nemažai JAV bendrovių tokiu būdu pardavinėja savo produktus, nes esama darbuotojų, kurie sugeba palikti pirkėjui gerą įspūdį. Tai netgi atrodo kaip šviežia naujiena, palyginti su elektroniniais laiškais, kuriais mus kasdien užverčia.
Mūsų verslo modelis ‒ mokyti jaunus žmones, kurie tokiu būdu pardavinėja edukacinius produktus. Duris atidaręs žmogus ne iš karto jais susidomės – juk jis jų nelaukė. Kyla iššūkis – ar prekeiviui pavyks palenkti potencialų pirkėją į savo pusę, o jei ne ‒ ar jis sugebės nepriimti to asmeniškai. Jei jaunuoliai nori dirbti tik dėl pinigų, aš siūlau rasti kitą darbovietę. Čia uždarbio dydis nėra garantuotas, bet mes siūlome galimybes.