
Audrius BudrysKino ir teatro režisierius, scenaristas Ignas Jonynas nežino, kaip reaguoti, kai ką tik pabaigęs pilnametražį filmą „Siena“, kuriame atgyja daugiau kaip 20 metų senumo įvykiai Pamario krašte, išgirdo apie į Lietuvą iš Baltarusijos siunčiamus kontrabandinius oro balionus. Agnei Žemaitytei jis prisipažino tikįs, kad Lietuvos padangę paralyžiuojanti nelegali veikla nebus priskiriama filmo reklamos kampanijai, o žiūrovas įžvelgs, kokios vidinės sienos slepiasi kiekviename mūsų.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
– Jei scenarijų apie cigarečių kontrabandą rašytumėte šiandien, nestebintų. Tačiau kodėl ši tema jums pasirodė aktuali per pandemiją?
– Mane visuomet traukė Pamario kraštas, kurį daug kas įsivaizduojame kaip labai romantišką atostogų vietą. Praleidęs daugiau laiko Rusnėje pamačiau, kad vasarą ten iš tiesų verda gyvenimas, kas kelis metrus pakrantėje po žveją gali sutikti. Bet labai įdomu buvo pasižiūrėti, kaip viskas atrodo ne sezono metu. Tas kraštas labai įtraukus, turintis daug paslapčių, nematytas gamtos prasme. Visi važiuoja kormoranų kolonijos žiūrėti į Juodkrantę, tačiau net kelios jų yra Rusnėje, prie Atmatos, Skirvytės upių.









