ShutterstockMinamos transporto priemonės populiarėja ir pradeda naują kultūrinį karą
Norint suprasti, kodėl pastaruoju metu miestų planuotojai taip pamėgo dviračius, tereikia atsistoti Monrealio Sen Deni gatvėje ir imti skaičiuoti pravažiuojančias transporto priemones. Saulėtą ketvirtadienį prasidėjus transporto pikui, jūsų korespondentas per dešimt minučių suskaičiavo 132 į vieną pusę važiuojančius dviračius (mažiausiai šeši iš jų buvo su vaikais). Šalia daug platesne važiuojamąja dalimi per tą patį laiką kone liesdamiesi buferiais prašliaužė 82 automobiliai (beveik visuose sėdėjo tik vairuotojas) ir vienas miesto autobusas.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
Jei gatve važiuotų dar daugiau automobilių, eismas išvis sustotų. O dviračių take vis dar daug vietos, ir per vieną birželio dieną juo pravažiavo daugiau nei 14 tūkst. dviratininkų. Per pastarąjį dešimtmetį, ypač vadovaujant merei Valérie Plante, kuri šias pareigas eina nuo 2017 m., Monrealis tapo kone daugiausia dviratininkų turinčiu Šiaurės Amerikos miestu.









