Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


TELERINKODARA
Alio, alio... Ką pandemija reiškė pardavimams telefonu?
Arvydas Jockus
Twenty20
Iš pradžių būna žodis...

Aukso amžių ir itin spartų plėtros tempą išgyvenusios elektroninės prekybos sėkmė užgožė gerokai senesnį nuotolinių pardavimų verslą – pardavimus telefonu. Šis per pandemiją irgi didino apsukas, tačiau tai lėmė ne tik namuose uždaryti klientai.

Vienos didžiausių šalies telerinkodaros bendrovių „Planas chuliganas“ pajamos nuo pandemijos pradžios išaugo 10–15 proc. Šios įmonės direktorius Dovydas Braukyla tokio rezultato nevadina išskirtiniu, tačiau pripažino, kad žmonės telefonu per karantiną bendravo noriau, turėjo daugiau laiko, be to, tuomet buvo suvaržyta tiesioginė prekyba. „Prie telerinkodaros sėkmės prisidėjo ir internetinės prekybos šuolis. Įgiję patirties pirkti nuotoliniu būdu, klientai lengviau ryžosi pirkti ir telefonu“, – mano D. Braukyla.

Vis dėlto didžiausią telerinkodaros paslaugų paklausą lėmė ne pandemija ir karantinas, o Lietuvoje jau antrus metus vykdoma elektros energijos rinkos liberalizacija. Pernai nepriklausomą elektros tiekėją turėjo pasirinkti beveik 100 tūkst. daugiausia elektros suvartojančių namų ūkių. Šiemet į laisvąją rinką pateks daugiau kaip 750 tūkst. vartotojų. Trečiuoju etapu nepriklausomą tiekėją rinksis likę beveik 800 tūkst. smulkiausių buitinių vartotojų.

„Telerinkodaros paslaugų poreikis rinkoje išaugo kelis kartus, nes nepriklausomiems elektros energijos tiekėjams reikia susisiekti su tūkstančiais potencialių klientų. Tokio masto telerinkodaros poreikio nebuvo 20 metų“, – pabrėžė D. Braukyla.

2021 10 12 06:45
Spausdinti